Monday, August 01, 2011

Berbuka with my Atok at 1st Ramadhan

Holaaaaaaaaa..hari nie aku cuti yeay...pagi2 lagi pas balik keja trus siap blik rumah aku with my sis..so gantuk..huarghhhhh..thanks nad sbb hantar ktaorg balik
and about 2pm ayh aku dh ajk balik kampung berbuka with my atok
kesian kat atok aku berbuka sorg2 kn...
sblm balik tu singgah kat Tesco Kampar shopping brg utk masak berbuka
my mother says  *korang nie bli banyak2 cam nak buat kenduri jer* haha
then trus balik rumah tok...


arghhhh keyang gila2 nie.first berbuka alhamdulilah mcm juadah ade
ari nie jer aku dh telan:
*nasi putih with
*gulai lemak ikn keli
*sup ayam
*aym goreng
*Sambal tempOyak(my favourite)
*Sayur Kailan ikn masin


utk pencuci mulot plk:
*tembikai
*orange
*green pear


ulokkkksss cam2 ade dlm prut aku nie..
hahaa...semoga ramadhan kali nie membawa seribu makna kpd smua yea peeps.
thanks for reading

No comments:

Post a Comment