Saturday, August 13, 2011

Aku nak nampak cantik dan menawan

Ecewah tajuk aku agak gempak sikit..
sape tak nak cantik kan..masing-masing nak nampak cantik dan handsome..
tapi kena la beringat jangan luar jer cantik..
dalaman pon mesti cantik dengan budi pekerti..
huahua...dah macam ustazah pulok aku kan..betul pe cam lagu senyum nie
"Kacak luar,Kacak dalam,Kacak dengar sini" ....*sedap tak aku nyayi*eww perasan pulok aku kan..
okey ari nie aku rase rajin nak share sesuatu
ari nie jr la aku rajin...
tapi aku tak tau la mungkin ada sesetengah orang dh tau
yang dah tau tu buat tak tau jer la dengan entry perasan aku hari nie..senag ceta..hehe

aku cuma nak share tempat yang aku selalu edit gambar
tapi untuk effect gambar jer la..bagi nampak cun sikit..ape salah nye kn nak nampak cun sikit jer..cam aku kan2..hehe perasan lagi..*dush2 hamik ko*
ok peeps di sini ye tempatnye http://pixlr.com/o-matic/..

muka depan

kat sini memang banyak la effect gambar yang kite boleh pilih..tapi yanng paling aku suka Anne..
nmpak cantik jer gambar tu...



yeah tu dia..selamat mengedit gambar blogger..
semoga pas nie korang lagi cun melecun..wlaupon tak ori
tapi tak salah kan2..




2 comments: