Friday, August 12, 2011

Berbuka biar berpada-pada

Assalamualaikum..alhamdulilah dah masuk 12 Ramadhan kita...
dah beberapa hari la aku berbuka kat tempat keje aku a.k.a highway...nak berbuke pon agk payah la sikit..jap2 adik nak kacang..nak beli asam..arghhhh dush2 aku belasah gak seseko cutomer nie kang..tapi nk wat macam mane lumrah khidupan sebagai seorag pekerja..kena la terima kan2..huahua
 ceta pasal puasa nie klo dah name pon puase agak2 la kan..ni tak terlamapu ikut nafsu macam2 yg kita nak makan
last2 tak larat nak mkn..pastu sedekah la kat encik tong sampah..kan dah membazir tu...
..nak kate syaiton yang mempengaruhi tak jugok..syaiton suma dh kena ikat..haha padan muka..
*gelak kejam cikit utk syaiton2 semua*
same la mcm aku *tekantoi sudah* kalau pergi bazar tu memang aku nampak macam2
rase macam nak beli semua jer...memang la orang kalau dah lapo tu..husihhh semua nampak sodap di mata.
hati kata beli2...tapi bile dah sampai time buke tak larat nak sumbat dah
hamek ko...ishhh lepas nie aku kena than ckit nafsu nie...
makan sblm kenyang..beli sikit2 sudah...

AMARAN KEPADA YANG BERPUASA 
JANGAN TENGOK LAMA2..hehehe


ayam golek

popia basah

sambal petai

homak aih sodap nye..yeheeeheee..

p/s: all picture credit to goggle....

No comments:

Post a Comment