Sunday, July 24, 2011

:.aku masuk hospital.:

cerita pagiii yg tak berapa nak indah
hooohhhh ape pon tah boleh...ape pon tak boleh..haha
tjuk kau gempak jer...padahal aku masuk hospital pasal buat medical check up jer thanks to Kak Shakirah and Nad sebab teman kan aku..
alhamdulilah selesai sudah..first aku g sana aku buat pemeriksaan mta aku
wohhh agak teruk jugak rabun aku...tp nsb bek aku tak rabun warne
klu tak babun bontot merah aku kata kelabu..wakaka merepek sudah
then check air kencing *haipp sopan ckit cik hafsah* 
ehem2 gn bhsa sopan cek urine ek..haha
tp service nye agak teruk ye nurse jga kaunter 


nurse: adik ambil bekas nie kencing ye
aku: toilet kat mne ye cik??(sbb aku bkn selalu g sini)
nurse: cari la sendiri!


agak biadab ye cik..sye tanye dengan sopan nie..
dh slesai tu aku trus g wat x-ray.nsb baik doktor perempuan
dulu masa wat check up utk diploma aku kena gan doktor lelaki
segan kot..lastly g kaunter dpn balik
abg yg jaga kaunter tu mmg agk sengal ubi 2 kali salah bagi nombor kat aku
agak mengong ye..aku nak jumpa doktor la ngek bkn pembantu nye...
huhh sengal..nsb bek aku penyabar.hakhak..


dah selesai pon..insaf aku nak wat mende nie..haha hampes jr nak cek itu ini
prut pon dah lapar ktaorg singgah mkn jap pekena keli berlada huu sedap gile
then trus g Tesco bli brg ckt n mkn lagi..and then trus balik.



ais kacang nyum2

cerita petang yg sgt syiokkkk 
mmg cuaca agk panas..so tanpa d rancang ktaorg g mandi kat Hot spring
air panas plus sjuk..haha dah la panas ktaorg g berendam lagi dlm air pnas
okeh sblm balik pekena kelapa freshh..nyumi btl
lastly singah pasar mlm jp..beli pe yg ptt sblm perut berbunyi yep 




di atas batu urutan yg agak panas 


aku

 just wear t-shirt and track only 


 kolam air sejukkk 

 journey 


we are siblings 

aku n nad

k thats all my journey..done bye peeps...



No comments:

Post a Comment