Tuesday, January 24, 2012

It wedding day...

Assalamualaikum..
yeah it wedding day again..sebenar aku teramat  lah malas nak pergi wedding tu..
tapi selepas tengok beria-ria mak aku nak pergi..terpaksalah aku mengagah kan diri and pergi juga...
ia hanylahlah wedding abang sedara aku jer yang dah berapa lama aku tak jumpa..
and tau2 dah nak kahwin..
aku baru jer beberapa hari duduk kat rumah tapi terasa amatlah buhsannnn..huh...
count down for start working..

my train ticket...see cute jer  puncher corak love..hehe


first time wedding takde pengapit..pelik jugak nih..
tak sempat nak interview..


budak mengada-ngada

then after wedding..salam-salam dengan semua mak cik..kitaorg terus balik..on the way balik..
ayah aku terasa nak makan mee rebus ramli..so singgah jap...


orang lain sibuk nak merasa mee rebus ramli..tapi aku laksa juga pilihan utama..
argh gasak la...


my little sis


yeah penat jalan-jalan...balik tido tak hengat dunia...

p/s : having conflict right know...huh


No comments:

Post a Comment