Friday, January 20, 2012

Done will last final paper examination...


yeahhhh selepas berbolan2 aku tak hupdate kini tiba mase nye 
aku bertentang mata dengan mu wahai blog terchenta he2...
 terasa penat sangat selepas sebulan memerah segala keringat.
.tulang ntah berapa kerat...baru hari nie terasa lega....
rase macam nak melompat-lompat sampai langit ke tujuh..
menongeng-menongeng bagai si kera..
haishhh dah gila ke hapa aku nie...
sasau baru habis final exam for this semester dah macam orang gila...
mana dak nye sebelum nie aku tido tak lena...mandi tak basah...kentut pon tak berapa nak lepas sangat memikirkan final exam...serius aku takut menghadapi nye....

meja study..kotak pon jadi..ha2...

sebagai penutup last paper is subject occupational safety and health management
something about safety of worker at the workplace...
tapi aku rase aku banyak meluahkan jawapan mengikut logik akal
arghhh ape la result aku nanti...
lantak la semua tu janji aku dah habis final
yeah...boleh tido lena pas ni....yehuuuuu

muka bahagia...
oh no...
mte membengkak tande tak cukup tido

oke done...daaaaa

p/s: malas nak bebel lagi perut sakit bagai di tojah2 sembilu..hadoi nie la penutup semester aku...
cuti sem nak buat ape ek????...hurmmmmmm

No comments:

Post a Comment