Friday, January 20, 2012

Friends

Asslamualaikum...petang-petang jumaat nie aku rase bosan pulak
dah tak tau nak buat pape...huh sangat-sangat bosan...
bagun jer pagi terus sidai kain
dengan tak mandi nye and masih berbaju tido...opssss haha teruk betul aku nie...
haha gasak.asal kan tugas aku siap...
nape ye rase macam tak best jer hari nie?????
mood len macam...haha
need fun right now..huh..
maybe susah nak cari true friends..tapi bila dah rapat and kenal hati budi dia
baru kita tau macam mane true friend tu...
oh no rindu semua kawan2 lama aku...time tadika,sekolah rendah,sekolah menengah
time dip..rindu time dolu-dolu...

meet my friend 


yang nie time aku form two kot kalau tak silap..
masing-masing muka suci..hehe



this time dip..sweet tak..haha

and lastly time degree...bertiga mungkin lebih baik...haha

oke done....papai

p/s: mood cuti..yeahhh





4 comments: