Saturday, November 26, 2011

Semangat Baru!!!!!

Assalamualaikum...semakin hari aku semakin sibuk...semakin banyak asignment..semakin stress...semakin hampir dengan final exam...macam2 semakin la...semua nie membuat kan aku putus asa dan tak semangat untuk terus belajar...aku tak tau ke mana pergi nye semangat aku sebelum nie...hurm...semangat aku seperti terbang ditiup angin...fuhhhh...aku dah tak larat nak lalui benda nie...tolong la...

hanya pada Allah jr tempat aku mengadu..Ya Allah semonga engkau terus berikan aku semangat untuk terus melalui semua cabaran dan dugaan sebagai pelajar..
aku perlukan seseorg untuk terus bagi semangat pada aku..
alhamdulilah DIA tak pernah lupakan aku.....
semoga aku sentiasa terus mengigati nye...

dan juga semoga Maal Hijrah ini menjadi kan aku  insan yang lebih baik dari sekarang dan terus bersemangat untuk menunaikan tangungjawab sebagai anak dan juga pelajar 
insyaAllah.

"selamat menyambut Maal Hijrah kawan2♥♥♥...."





No comments:

Post a Comment