Thursday, December 15, 2011

final oh final!!

salam and selamat tengah malam T___T muehehe
yeah dah lame aku tak hupdate belog kan...
mane tak nye bz jer memanjang
gan test...asignment...test...asignment..test..asignment...bla..bla..bla
aku pon dah serabut nih...banyak lagi assignment yang pending
bile nak siap den pon tak tau..
insyallah minta2 dapat siap semua sebelum 23 haribulan nie..fulllstopp...

then baru jer tau pasal jadual final exam..aduh sesak nafas aku bile tengok jadual final tu...
arghhh serbai-serabai...4,6,7,15 and 19 JANUARY 2012 haish nape la uitm nie buat tarikh dekat2
 takde gap haish...shuke nyeeee*nada sakit hati*
kul 8 malam semalam aku baru selesai test..
lega rase nye...hehe
and presentation about company visit pon selesai..
report jer menuggu
memang pas nie tak cukup tido la aku
huarghhh 

last but not least..our last company visit TAKZIM TEXTILE SDN BHD 
actually takzim nie jual kain-kain and selendang yang trend zaman sekarang nie
semua chantek2
 thanks a lot pada owner En Hasrin sangat2 baik and peramah
sebab bagi banyak info..
ayat terakihr dari en Hasrin yang aku suka
"awak pilih la mana-mana selendang yang awak nak,saya bagi free jer"mueheehee
bab free nie aku suke tapi segan la kan kitaorg just nak wat research jer
tapi tak pe la org nak bagi ambik jer la
tapi tak boleh belah aku dah pegang yang mahal 
tapi my group members..azwan said ambil yang murah2 sudah..hehe


till then....
wish me luck for my final examination...

No comments:

Post a Comment