Friday, November 04, 2011

One day at Community service..Kuala Perlis

Asslmualaikum..yeahhh aku sudah selamat sampai di rumah..he2...aman gile duk umah..
tak de tempat yang terbaik selain di rumah..ha2 
29 hribulan 10..what a great day..aku ade community service dekat Sg Baharu,Kuala Perlis
pemandagan memang cantik tambah panas..he2.
tapi terlamapau banyak sampah..woooo
penat gile aku kutip sampah2 tu..
tapi walaupun penat..best dapat buat keja cam tu
semua nye berkerjasama..good job my sporting classmate..huhu


my girl classmate


program pengindahan pantai



meet my madam Noraliyati..cayalah la madam

yeah tu dia..tgk la kawan2 aku yang rajin..

nice view..but lot of rubbish

wink2

sebelum buat kerja..

weeee ijat dh macam wat iklan colgate..haha

selepas kutip smpah2..masing2 tetap ceria
cari la aku kalau pandai..kecik nye aku..
mirul aku tak tau pe motif de tunjuk nombor..

say boyaaa...wehee

dah penat sgt sampai tido.ye..ish2

makan time..mane aku..haishh

photographer said all green jersey..tapi dua mamat ni nak masuk gak
ishh

tangkap gmbar tak full..ishhh

rehat sebentar..

kumpulan westlife yg baru..haha



susun ikut nombor masing2..
no ak jer tak nampak..haish tudung nie..





alo2 comey nye..he2

oke done peeps..suke nye...weheeee♥♥♥

No comments:

Post a Comment