Saturday, October 29, 2011

Its my Convocation Day Bebeh!!!!



Asslmualaikum peeps...heloo fuhh tak tau nak cakap macam mane perasaan aku..nervous,cuak,excited semua ada..he2...yeah aku dah convo akhir nye.yehhaaaaaa....
thanks to my family sebab datang time aku convo..
rase bange ade gak time masuk dewan convo tu..weee..
tak  sia2 usaha aku..alhamdulilah...
and also thanks  to my sis sebab bagi bunga..keluar2 dari dewan trus dapat bunge..hoho
agak penat jugak menunggu giliran..bayangkan aku graduan ke 936 dari 1300..fuhhh kusss semangat..
akhirnye nek gak atas pentas...

 it my graduation day....yeah 

meet my friend SITI NURULAIN BINTI HASHIM

 meet my sis..

 my bestfriends forever,ex classmate,ex roomate..
Ros,Pikah (si dekan),Ain,and Aku
huwaa rindu time dip

 parents..syg mak ayah

 muah syg anak mak..he2

 my family

yehaaaaaa..weeeee

No comments:

Post a Comment