Monday, October 03, 2011

♥What I'm doing today♥

Assalamualaikum..hello reader!!..tiba2 malam nie tangan aku gatal nak ketuk2 keyboard nie kn..he2..padahal esok aku ada class pagi kan..huwaa malas nye nak bangun pagi..nak tito...bile pikir balik ape la yang aku dah buat satu hari nie kan..k dh sedia nak tau...jom exercise tangan jap..scroll down♥♥♥.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandi..ofcos pagi2 aku dah mandi..spe tak mandi pagi tadi sila angkat kaki..
ha tak ngaku le tu..dh bangun pon tengah hari..kan2

on9..tu perkara wajib aku buat tiap2 hari..
kalau tak badan aku  rase tak sedap jer kalau tak on9
haha ayat tak boleh belah..smpai lebam aku on9 hari nie..mklumlah asingment tak banyak..

makan..tu yang paling aku suka..tapi pagi tadi aku just breakfast biskut jer..
then makan nasi pon dalam pukul enam lebih..
tak pasal2 angin naik sampai kepala..telan panadol pastu tido jap..baru lega..

lastly perkara yang aku patut buat..jeng2

oke nutnite cyg2 semua...
♥family..♥pikah,ros,ain..♥dak2 bilik aku..♥rakyat malaysia..♥bloggers..♥facebokers..

p/s: ape la yg aku membebel nie.korang tak suka..tu tekan butang merah trus ek...

No comments:

Post a Comment