Saturday, November 03, 2012

Assalamualaikum..

Hari khamis hari tu pagi2 lagi mak aku dah kejut aku bangun pagi 
semata-mata nak pergi pekan khamis
sebab nya nak cari kasut untuk aku..sebelum nie aku ada cakap kat mak aku..

aku: Mak hafsah nak beli kasut baru la..kasut tak de la nak pergi kelas
Mak: kasut lame kenape,xtak elok k??
aku: dah buruk la mak.he2
Mak: yela tunggu ayah dapt gaji
aku: yeah.

so tercapai la hasrat aku nak beli kasut baru..seriouly aku cakap kasut kat situ semua lawa-lawa..cantik gile..rmbang mata di buat nye..so lastly ak ambik yang ni..see this

orange..warne sama macam kasut aku yang dah jadi arwah..yang kat header aku
so nie la pengganti nya..sayang gile kot dekat kasut lama tu..

alang-alang dah sampai situ aku grab one seluar jeans hitam nie.boleh aku pakai dengan baju korporat aku..hehe..abaikan kan saiz tu ye..orang kurus kering macam aku nie nasib baik ada saiz
*sok kalau aku dah gemuk gedempol mesti aku rindu saiz nie..haha*

p/s: mission accomplishhhh....

No comments:

Post a Comment