Saturday, June 04, 2011

Keysha Contest (aku & tudung)

Assalamualaikum w.b.t
wah2 panjang salam aku..wink2 *__* aku teruja sbb nak join contest yg di anjur kan oleh Cik keysha nie
hopefully dapat la hadiah2 yg d tawarkn tu.tak salah kalau nak berangan kan kehkeh.
opss terlebih sudah okey.. nie owner contest tu..


besar lagi tu aku letak..hoho..ayu lagi tu Cik Keysha nie

Cara2 nak join
1) Tajuk entry ni mstlah Keysha Contest  (Aku & Tudung) 
& letak skali pic keysha ni kt entry k :)

2) Mstlah ada blog sndiri n follow 2 blog bwh ni

3) Hantarkn sekeping gambar anda n tudung yg plg ske. Leh je nak posing berkumpulan tp hadiah hanya utk tuan pny blog (*0*)
4) letak kt sidebar pic kt ats & link kt blog keysha blk

5) Tag ke 3 org kwn

6) Ble dah join jgn lupe comment kt entry ni k. 
kt blog keysha1111.blogspot.com
So keysha leh tau spe yg masuk : )


keysha nak bg hadiah ..bukan 1,2 or 3 tp 10 hadiah (^0^)
jadi harapan korang utk menang lg besar


Tarikh tutup contest ni 30 Jun


Hadiah2 menanti anda :)


Hadiah tempat 1 : barangan bernilai RM50
Hadiah tempat 2 : barangan bernilai RM30
Hadiah tempat 3 : barangan bernilai RM30 
7 hadiah saguhati : barangan bernilai RM10
Ape tunggu lg jom join ramai2 (^0^)


so saya pertaruhkan gambar di bawah nie ye Cik Keysha


  
gambar header jer..he2
dan orang yang saya nak tag adalah :



No comments:

Post a Comment