Tuesday, May 31, 2011

Restoran Tandas.What!!!!

Assalamualaikum
Korang pernah tak terfikir nk mkn kat restoran mewah 
and makanan dia mesti la sedap2 kn..
pernah tak terfikir or beragan mcm 2..Pernah tak,pernah tak??
*angguk cepat* aku pon sama mcm korang gk,nk mkn kt tempah mewah,sedap and
mesti lah gn orang tersayang.tapi lain plk cerita kat satu restoran nie.
restoran nie terletak  kat Taipei,Taiwan ,mmg gile la konsep restorn dia.
berkonsepkn restoran tandas plk tu,di mana tempat kita2 smua "bersatu gn alam"
bak kata lecturer aku En Haris..hehe.aku mmg tak lalu kot nk mkn kt tempat camni
uwekkkkkkkk.....


























p/s:all picture credit ti google image...

2 comments:

  1. mcm penah jumpe restoren ni?...

    ReplyDelete
  2. @hawiz kt mne ye en.hawiz jmpe??toilet kt umah sndri ek...

    ReplyDelete